Alla inlägg under mars 2011

Av Therese Nilsson - 17 mars 2011 15:11

ja, de skrev ja ju om förra gången att ja skaffat mig:)

Jag har börjat pyssla lite om kvällarna...lr ja..förra veckan iaf;)

Nu har jag hållt på å göra kort:) det är faktiskt jättekul!

dom blir ju inte så snygga än men med lite träning så;)

men ja bjuder på några bilder ändå...så kan ja slänga in nån bild sen när ja fått in tekninken för å se skillnaden...

Denna e ja mest nöjd me...


den här gjorde ja till syrran..


gjorde en till brorsan å men den glömde ja ta kort på:p


Sen provade ja gö me annat typ av papper men de blev inte så snyggt tycker ja..

 


Idag va ja å klippte av mig håret! ovant men skönt!! färgade de även rött:)


blev ett kort inlägg idag då ja inte får sitta här för saga...


bye bye


       

Av Therese Nilsson - 10 mars 2011 09:18

Ja, idag fyller min älskade syster år! Grattis på dig!!:)

och i måndags fyllde älskade lillebror år så imorn ska vi iväg å fira båda två:)


Annars händer de ju inte mycke på den här sidan e må ja säga...

Den här veckan e de ju sportlov så Moa är hos sin pappa hela veckan så de e ju lite långtråkigt men de går de å:) Min vecka i korta drag...i måndags va ja å hälsade på Lillebill å fikade, i Tisdags var ja på mammaträff hos Johanna å åt goan semla...men på tisdagen råkade tyvärr vår granne och vän ut för en olycka och lämnade oss:( Jag tänker så mycke på hans familj och barn...tänk vad livet kan vända på en sekund, det kan gå så fort:( usch...de ryser i hela mig..

Man säger alldeles för sällan hur mycket man tycker om sin familj och en dag kan det ju vara försent så det ska bli ändring på de nu!!

Igår blev Saga 4 månader   vi var till stan å köpte en barnstol så nu kan hon sitta med oss vid bordet:) vilket hon tyckte va jättekul:)

Kvällarna har ja tillbringat i pysslets tecken så jag har inte knäppt på tvn på hela veckan...hihi Jag kan inte skriva vad jag pysslat med idag då det kanske är nån som ska få nåt;) men ja återkommer me de sen..


Idag händer de inte så mycket, ska ner på byn å bvc:) ska bli kul å se hur mycke Saga växt på en månad:)

Å nu vakna hon så ja avslutar inlägget me några bilder..

pluttan  


vänder sig för fullt från rygg till mage:)


 

min stora tjej  


Kram kram       



Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards