Alla inlägg under maj 2011

Oj!

Av Therese Nilsson - 26 maj 2011 09:26

Ja...undrar ja varför ja egentligen har bloggen kvar   här hare ju inte hänt nå på evigheter! Största anledningen e nog att ja "inte har tid" och att datorerna vi har e sååå jäkla sega så ja har inte tålamod å sitta vid dom så länge.. Sen har ja faktiskt ganska fullt upp egentligen, de e ju ingen semester å ha Saga precis..hehe:) men de e mysigt å:)

Vad har hänt sen sist då? hmm... Min favvohäst wasabi har fått ett litet hingstföl..världens sötaste! wannabe ska han heta:) Moa har haft ridavslutning på ridskolan i form av en hopptävling, hon va me i två klasser å va sååå duktig sååå!! vågade egentligen inte va me i andra klassen (40cm) för hon tyckte ett hinder va lite läskigt   men hon gjorde de ändå:) Nisse vägrade såklart på just de hindret men de va väl för att han kände att hon va osäker   stolt över min lilla tjej ja som brukar kunna vara lite feg!:)

Saga bara växer å växer...e inne i en jättemysig period nu me mycke "prat" å pussar å spex:) ligger hon på golvet å ska ha tag i nånting så ålar hon sig bakåt å blir skitarg för att saken hon ska ha kommer ändå längre bort..lillhjärtat:)

 

Jag har börjat jobba lite smått på gruppboendet ja va på förut..kul! Imorron å på lördag ska jag gå intro på ett nytt ställe i hudik...som personlig ass åt en tjej som e 26 år å sen på söndag ska ja jobba hela dan!:) hoppas de går bra! lite extra pengar behövs ju då man e mammaledig vill ja mena...

 

Ja nu vakna lillskruttan så då kan ja inte sitta här mer..

 

Ha de så bra alla trogna läsare!:)

 

 

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards