Alla inlägg under juni 2011

Av Therese Nilsson - 21 juni 2011 20:20

sitter här å väntar på att Jonas ska komma hem för då åker jag iväg å jobbar natt:) Inatt är det intro men sen har ja tagit på mig lite nätter i sommar som personlig assistent:) skönt å kunna jobba lite då å då samtidigt som man e mammaledig, å så spar man ju massa dagar och de e ju inte fy skam;)

Annars e de ganska fullt upp just nu tycker ja...har alltid nånting planerat vilket e på två vis, skönt å veta vad man ska göra om dagarna men samtidigt så känner ja mig lite stressad ibland... men men...då vet man ju att man har ett liv iaf:) å just nu njuuuuter ja verkligen av livet! är sååå underbart å vara hemma med Saga   å så har ju Moa sommarlov å så ja får rå om henne   så länge hon inte är rastlös då vill säga å trampar mig i hälarna;)

nä, nu göra mig iordning för nattens bravader:)

 

Ha en bra kväll alla:)

 

 

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards