Alla inlägg under maj 2012

Av Therese Nilsson - 19 maj 2012 12:48

                                                  
                Hej!

imorse red jag och mamma, på slutet bytte vi häst , det gick super bra! på slutet när jag galopperade på nisse så gick det fort i galoppen. Jag har vart med selma, min grane.  just nu sover saga, och mamma pratar med alva.  .

Hm undra om jag ska åka på lopis med mamma??   ha en fortsat bra dag!     

              jag och izza


 

jag och nisse   



/Moa

Av Therese Nilsson - 11 maj 2012 12:35

ja...just nu känns de tungt å motigt.. Jag älskar min familj och mina barn...självklart! men ibland känns det bara som man vill ta en paus från allt. Saga är sjuk å har grinat sig igenom nätterna i en veckas tid plus att hon inte kan sova på dan=gnällig tjej...å så Alva då som med sin magknip inte kommer till ro å sova varken dag å natt:( och Jonas har jobbat kväll den här veckan vilket har varit skit rent ut sagt! å så stackars Moa då som har haft världens suraste och gnälligaste(tröttaste!) mamma den här veckan..suck! plus en JÄVLA tandvärk på de:(

Nä, men nu har ja fått gnällt av mig lite iaf:) kanske de känns bättre sen *hoppas*   

aja, de e bara å blicka framåt å tänka på att de blir bättre! snart hoppas ja:) Nu ska ja gå å mysa me min hostiga unge ett tag:)

 

Ha de gott!!

 

 

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards