Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Testar lite;)

Av Therese Nilsson - 19 juli 2012 10:43

Hej hopp i solskenet!:)
Laddade ju hem bloggappen så då läre ja ju prova använda den:) kanske händer lite på den här sidan å då när man kan sitta å blogga från mobilen;)
Vet ju inte om ja har sådär mycke intressant å skriva om e... Men men:) Nu har vi ju haft kanonväder i två dar, hoppas verkligen det håller i sig då vi har så mycke ute som ska fixas! Vi håller ju på med "gammelhuset" just nu, snyggar till de lite så de inte ser ut som nå tattarnäste när man kommer å åker efter vägen.. Det är ju lixom de första man ser av vår gård när man kommer å de ser hemskt ut! Men nu är Jonas iaf klar med taket, helt nytt plåttak blev de å nu håller han på med stuprören. Jag har börjat måla men de kan ja ju bara göra då flickorna sover samtidigt så just nu sitter ja i stort sett bara å latar mig å väntar på att Saga ska bli trött;)
Ska oxå försöka hinna med å gå med röjsågen i hagarna för å ta ner lite brännässlor, för just nu tycker mina hästar att "gräset är grönare på andra sidan" ;)
Så är de nån som vill ha lite å göra är ni så välkomna hit:)

Ha de gott!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 6 april 2013 19:17

          Hej alla läsare! Jag har inte skrivit på ett tag! Inatt sov jag hos farmor. Inatt sover jag hemma. Jag trode att det var vår, men tydligen inte! Det snöar ju nu, TRÅÅÅÅK!!!!!! på måndag börjar jag i skolan igen:( änktar efter kompisarna m...

Av Therese Nilsson - 26 oktober 2012 17:42

Nu är det höst lov jippi :) just nu sitter jag i bilen å är på väg till moster. Jag ska sova där inatt:) Imoron kommer pappa och hämtar mej där. Ska bli skönt att komma ner till Dalarna:) hoppas snön kommer snart! / Moa...

Aj!

Av Therese Nilsson - 5 oktober 2012 16:30

Hejsan! Jag har väldigt tråkigt , p.g.a att jag har fott en spik i foten:(. Jag ska försöka rida ikväll:/ Men det kommer bli svårt för att jag knappt kan gå. Hoppas jag blir bättre, så jag kan gå. Ha en fortsatt bra dag alla! / Moa...

Av Therese Nilsson - 2 oktober 2012 17:01

Efter skolan hade jag utveklins samtal, sen skulle vi hämta saga på dagis och sedan hem . Då jag åt något sedan vidare till tandläkaren. Pusst. Okså ska mamma ha me&i party. Men nu läre jag gå ut och mocka ha det bra! / Moa...

Av Therese Nilsson - 15 september 2012 08:21

Vi har börjat i skolan, jag började i fyran. Vi har en ny fröken som heter ana. Igår efter skolan följde jag med Marta hem, vi hållde på med hennes hästar och hundvalpar, dom va så söt!! Ha en bra dag alla! :) / moa...

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards