Alla inlägg under augusti 2012

Av Therese Nilsson - 1 augusti 2012 16:59

Va skönt de e me semester:) lr semester vet ja inte om ja vill kalla de å åka me två småttingar e men det är skönt å komma hemifrån några dagar...slippa alla måsten och se allt som ska göras. Man får lite ny energi till allt;) stugan vi bor i på campingen är jättemysig.. Men vi bor ju i Leksand så det blir ju lite åkande till Rättvik varje dag eftersom det är där classic car week är å de e ju därför vi åkt ner.. Är glad att vi bor i stuga i år men nästa år ska minsann bo på "vår" husvagnsplats igen, har ju ett år på mig å hitta husvagn;)
Dagarna bara rullar förbi me cruising, biltittning, strosa runt å kvällsmys.. Idag åkte Jonas iväg me sin pappa till Orsa för att titta på dragracing så då fot ja å svärmora till sågmyra och lager 157..de e är ett köpcentrum "mitt inne i skogen" me billiga kläder:) hittade faktiskt lite åt mig själv för en gångs skull;) annars handlas de jämt till barnen:p Skoj!:)
Nu sitter vi i stugan å väntar på grabbsen så vi kan grilla lite å sen blire nog en tur till Rättvik:)

Ha de gott!

Av Therese Nilsson - 1 augusti 2012 16:57

Va skönt de e me semester:) lr semester vet ja inte om ja vill kalla de å åka me två småttingar e men det är skönt å komma hemifrån några dagar...slippa alla måsten och se allt som ska göras. Man får lite ny energi till allt;) stugan vi bor i på campingen är jättemysig.. Men vi bor ju i Leksand så det blir ju lite åkande till Rättvik varje dag eftersom det är där classic car week är å de e ju därför vi åkt ner.. Är glad att vi bor i stuga i år men nästa år ska minsann bo på "vår" husvagnsplats igen, har ju ett år på mig å hitta husvagn;)
Dagarna bara rullar förbi me cruising, biltittning, strosa runt å kvällsmys.. Idag åkte Jonas iväg me sin pappa till Orsa för att titta på dragracing så då fot ja å svärmora till sågmyra och lager 157..de e är ett köpcentrum "mitt inne i skogen" me billiga kläder:) hittade faktiskt lite åt mig själv för en gångs skull;) annars handlas de jämt till barnen:p Skoj!:)
Nu sitter vi i stugan å väntar på grabbsen så vi kan grilla lite å sen blire nog en tur till Rättvik:)

Ha de gott!

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards