Alla inlägg den 6 april 2013

Av Therese Nilsson - 6 april 2013 19:17

          Hej alla läsare!

Jag har inte skrivit på ett tag! Inatt sov jag hos farmor. Inatt sover jag hemma. Jag trode att det var vår, men tydligen inte! Det snöar ju nu, TRÅÅÅÅK!!!!!! på måndag börjar jag i skolan igen:( änktar efter kompisarna men inte allt arbete!                                       

                                        Lite fakta om mig!  :)


Jag är en 11-årig tjej som heter Moa. Hela mitt namn är: Moa Eleonora Jusola. Jag gillar djur, natur och att sporta. Min bästa kompis heter Hilma. Jag har 2 kaniner, 2 hästar och 2 katter. Mina kaniner heter Skutte-Lina och Bamse, mina hästar Nisse och Izza. Nisse står hos farmor just nu, så Isis står här. Mina katter heter Stumpan och Ubbe. I min familj är vi många, mina föräldrar är skilda, så jag börjar med mamma. Här i Sjömyra är vi jag, mamma, Jonas, Saga och Alva. Hos pappa.  Jag, pappa, Tim och Thea. Med mamma bor jag i Sjömyra 118, och med pappa Ål-kilen 19.  Jag orkar inte blogga så mycket nu men det blir längre inlägg sen! Lovar!   <3         bilder kommer i nästa inlägg!       


Bye Bye    Kram Moa.                                              
       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards