Alla inlägg under juli 2010

Av Therese Nilsson - 20 juli 2010 16:57

Fick till slut in lite kort på datan men då det gick fortare på facebook så ligger

de ett nytt album där ist:)

 

pöss

 


Av Therese Nilsson - 19 juli 2010 11:16

Det går ju absolut inge bra de där me å lägga in kort för mig!! Min data tar ju som sagt semester lite då å då...den lägger alltså av helt å går inte att knäppa på, de e som den inte tar laddning för att sen helt plötsligt funka igen! så den har jag precis rensat på alla bilder innan de blir för sent helt...så det känns lite onödigt att lägga in alla nya på den datan, tänkte därför lägga in dom på jonas men när ja ska stoppa in minneskortet finns de ju inge sånt där hål att stoppa in det nånstans!? Det trodde ja alla bärbara datorer hade!? iofs är ja dålig på datorer å men grymt irriterande iaf   Men då tar ja väl å sätter i sladden då i kameran...jo, men bra idé! om de hade funkat så! Kan ju kanske bero på att de inte e nå batteri i kameran?? nä, ja vet inte...ska leta nå batteri nu å testa..


Ikväll 13:45 går ja på mitt kvällspass sen jobbar ja varje dag ända tills jag går av natten nästa fredag kl 07:00.. Har blivit tvungen att byta för att kunna vara ledig v 31 å då blev de så grymt många på rad..å låååånga pass e de ju oxå..suck! Fast man är arbetslös så jobbar man ju hela året ändå, man hoppar in å vikar lr har praktik osv och sen ska man finnas tillgänglig för jobb heeeela sommaren oxå:( Att försöka säga då man söker sommarjobb att man vill vara ledig tre veckor viftas ju bara bort "då finns det andra som kan jobba hela sommaren ist" så det är bara å tacka å ta emot för pengarna behöver man ju... Därför blire som de blir när man försöker byta å dona så man får va ledig en(!!) vecka. Men jag tänker framåt, nästa sommar ska jag vara hemma med mina barn hela sommaren!!:)


pöss



Av Therese Nilsson - 14 juli 2010 12:02

Jo, men de va väl sisådär en vecka ja skrev   Har haft rätt mycket att göra å sen har de ju varit sååå grymt varmt så man har lixom inte haft lust att sitta här:) Det är det iofs nu oxå men ja tänkte ja skulle uppdatera så ni vet att ja lever  

Förra helgen var vi ju i stockholm, bodde hos Jonas syster Carin och var på Juni backen å grönan! En jättemysig helg... Jag jobbar inatt så jag kan ju ta me kameran till jobbet och lägga in lite bilder om ni vill?:) känner att ja inte lixom orkar just nu...

 

Kom precis på att man kan beställa kläder från lager 157 oxå! att ja inte kan låta bli! blev ju lite till Moa då som vanligt eftersom det är ganska onödigt att beställa åt mig just nu... Men det är ju så himla billigt där så ja kunde inte låta bli   Iofs kanske det blir en tur dit när vi är på classic car week men ja får väl handla lite mer dåra..hihi

 

Nu ska jag gå ut i vårat förråd å rota lite...Jonas sa att de skulle ligga några kassar me böcker där och jag vill verkligen ha nåt att läsa så jag ska gå ut å kika vad de kan va för nå:) Passar väl på å ta me massa leksaker från Moas rum på en gång då hon har en massa som inte används! Hade tänkt hinna vila en sväng å innan nattjobbet kallar 16:15 till 07:15 men de blir nog lite tajt me tid till de då skruttan e hemma å...

 

Men ha en bra dag i solen alla ( som inte har en stor mage å tror dom ska svettas ihjäl på kuppen..hehe) !!

 

 

                                         

Av Therese Nilsson - 1 juli 2010 13:03

Blir bara så arg på mig själv! Har jobbat natt inatt, började 16.15 igår och slutade 7.15 i morse...en lååååång vaken natt me andra ord! Å tror ni jag kan sova när jag kommer hem på morronkvisten?!? näe! lyckades slumra till i två timmar... skulle ju definitivt behöva sova liiiite mer då jag ska jobba natt inatt oxå..men nix, de hade kroppen bestämt sig för att inte göra! Usch...det är ju därför ja inte brukar jobba natt för jag har så svårt å sova efteråt men nu är de som de är och jag har ganska många nätter på schemat i sommar och jag får vara glad för att ja har ett sommarjobb. Tur att det bara är två nätter åt gången oftast man gör så ja får väl lägga mig tidigt imornkväll ist då..


  





Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards