Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

Onsdag!

Av Therese Nilsson - 14 juli 2010 12:02

Jo, men de va väl sisådär en vecka ja skrev   Har haft rätt mycket att göra å sen har de ju varit sååå grymt varmt så man har lixom inte haft lust att sitta här:) Det är det iofs nu oxå men ja tänkte ja skulle uppdatera så ni vet att ja lever  

Förra helgen var vi ju i stockholm, bodde hos Jonas syster Carin och var på Juni backen å grönan! En jättemysig helg... Jag jobbar inatt så jag kan ju ta me kameran till jobbet och lägga in lite bilder om ni vill?:) känner att ja inte lixom orkar just nu...

 

Kom precis på att man kan beställa kläder från lager 157 oxå! att ja inte kan låta bli! blev ju lite till Moa då som vanligt eftersom det är ganska onödigt att beställa åt mig just nu... Men det är ju så himla billigt där så ja kunde inte låta bli   Iofs kanske det blir en tur dit när vi är på classic car week men ja får väl handla lite mer dåra..hihi

 

Nu ska jag gå ut i vårat förråd å rota lite...Jonas sa att de skulle ligga några kassar me böcker där och jag vill verkligen ha nåt att läsa så jag ska gå ut å kika vad de kan va för nå:) Passar väl på å ta me massa leksaker från Moas rum på en gång då hon har en massa som inte används! Hade tänkt hinna vila en sväng å innan nattjobbet kallar 16:15 till 07:15 men de blir nog lite tajt me tid till de då skruttan e hemma å...

 

Men ha en bra dag i solen alla ( som inte har en stor mage å tror dom ska svettas ihjäl på kuppen..hehe) !!

 

 

                                         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 6 april 2013 19:17

          Hej alla läsare! Jag har inte skrivit på ett tag! Inatt sov jag hos farmor. Inatt sover jag hemma. Jag trode att det var vår, men tydligen inte! Det snöar ju nu, TRÅÅÅÅK!!!!!! på måndag börjar jag i skolan igen:( änktar efter kompisarna m...

Av Therese Nilsson - 26 oktober 2012 17:42

Nu är det höst lov jippi :) just nu sitter jag i bilen å är på väg till moster. Jag ska sova där inatt:) Imoron kommer pappa och hämtar mej där. Ska bli skönt att komma ner till Dalarna:) hoppas snön kommer snart! / Moa...

Aj!

Av Therese Nilsson - 5 oktober 2012 16:30

Hejsan! Jag har väldigt tråkigt , p.g.a att jag har fott en spik i foten:(. Jag ska försöka rida ikväll:/ Men det kommer bli svårt för att jag knappt kan gå. Hoppas jag blir bättre, så jag kan gå. Ha en fortsatt bra dag alla! / Moa...

Av Therese Nilsson - 2 oktober 2012 17:01

Efter skolan hade jag utveklins samtal, sen skulle vi hämta saga på dagis och sedan hem . Då jag åt något sedan vidare till tandläkaren. Pusst. Okså ska mamma ha me&i party. Men nu läre jag gå ut och mocka ha det bra! / Moa...

Av Therese Nilsson - 15 september 2012 08:21

Vi har börjat i skolan, jag började i fyran. Vi har en ny fröken som heter ana. Igår efter skolan följde jag med Marta hem, vi hållde på med hennes hästar och hundvalpar, dom va så söt!! Ha en bra dag alla! :) / moa...

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards