Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Hej Hopp:)

Av Therese Nilsson - 14 augusti 2010 17:00

Jo, men de går ju sådär superbra för mig å skriva här:) Lr va tycker ni..hihi

Näe, har faktiskt inte haft tid och lust... Har jobbat som en tok för att jag skulle kunna vara ledig v31 då vi var i rättvik:)

Det var en supervecka på classic car week tillsammans med syster och hennes familj, toppenväder och toppensällskap, vad mer kan man begära? ja just de, det fanns ju gott om snygga bilar oxå!  

Jag och Jonas träffades ju på classic car week oxå så därför känns det ännu mera speciellt att åka dit varje år   Nästa år har vi ju vår lilla skrutt med oxå, som för övrigt är en väldigt livlig bebis...börjar nästan bli lite öm i magen, som att man skulle ha blåmärken på insidan lixom...men h*n får sparka hur mycket h*n vill för då vet jag att h*n lever iaf!! Är nog väldigt nojig på de efter missfallen...  

 

Iaf så kom vi hem i lördags... På söndagen fyllde jag år och blev utbjuden på en jättegod middag av min käre sambo   Sen har jag jobbat varje dag sen dess...jobbar just nu å de e alldeles för varmt för de!! Imorn är ju sista dan på sommarviket och det känns lite vemodigt...men jag har fått några extra pass till veckan iaf så de e bara å hålla tummarna att de blir fler!

Imorgon kommer min lillskrutta hem från sin pappa oxå...guuuu så jag saknar henne när hon är borta! Men nu blire som vanligt igen:)

 

Nu ska ja gå å svettas vid spisen så de boende får nån kvällsmat:)

 

................

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 6 april 2013 19:17

          Hej alla läsare! Jag har inte skrivit på ett tag! Inatt sov jag hos farmor. Inatt sover jag hemma. Jag trode att det var vår, men tydligen inte! Det snöar ju nu, TRÅÅÅÅK!!!!!! på måndag börjar jag i skolan igen:( änktar efter kompisarna m...

Av Therese Nilsson - 26 oktober 2012 17:42

Nu är det höst lov jippi :) just nu sitter jag i bilen å är på väg till moster. Jag ska sova där inatt:) Imoron kommer pappa och hämtar mej där. Ska bli skönt att komma ner till Dalarna:) hoppas snön kommer snart! / Moa...

Aj!

Av Therese Nilsson - 5 oktober 2012 16:30

Hejsan! Jag har väldigt tråkigt , p.g.a att jag har fott en spik i foten:(. Jag ska försöka rida ikväll:/ Men det kommer bli svårt för att jag knappt kan gå. Hoppas jag blir bättre, så jag kan gå. Ha en fortsatt bra dag alla! / Moa...

Av Therese Nilsson - 2 oktober 2012 17:01

Efter skolan hade jag utveklins samtal, sen skulle vi hämta saga på dagis och sedan hem . Då jag åt något sedan vidare till tandläkaren. Pusst. Okså ska mamma ha me&i party. Men nu läre jag gå ut och mocka ha det bra! / Moa...

Av Therese Nilsson - 15 september 2012 08:21

Vi har börjat i skolan, jag började i fyran. Vi har en ny fröken som heter ana. Igår efter skolan följde jag med Marta hem, vi hållde på med hennes hästar och hundvalpar, dom va så söt!! Ha en bra dag alla! :) / moa...

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards