Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Therese Nilsson - 8 oktober 2010 12:52

 Jag tycker faktiskt hösten kan vara rätt mysig:) Man tänder ljus och myser på kvällarna och det är så himla fina färger ute:) Okej, de e väl inte speciellt mysigt med storm och regn men i överlag är det ju rätt fint...

Varje höst har dom kolbulledag i Flästaskogarna, i en gammal koja som heter spjöten. Det var nånting jag var på jämt som liten och sen lite sporadiskt sådär från år till år.. I söndags va det dags igen så då tog jag med mig Jonas, Moa och pappsen dit.. De va ju inte mycke folk man kände igen lägre men några:) men det var mysigt ändå å goa kolbullar:)

Moa upptäckte ju lyckligt att någon ridit dit så då var ju hennes dag räddad när hon kunde mysa me hästar  


 

Fina bruksnordisar:) såna vill ja oxå ha:)


Med graviditeten är det fortfarande bra...går ju iofs på ultraljud varannan vecka för att hålla lite koll men det känns ju tryggt samtidigt..

Är i v35 +3 nu så det är ju inte så lång tid kvar:)

   

Maggen!! växer inte lika mycket nu längre som den gjorde i början utan kurvan börjar planas ut lite:)


Nu ska ja bege mig å bädda rent sängarna så ja gör nå nytta idag      


Ikväll blire fredagsmys me lite götta  






Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards