Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Jamen va bra de går!

Av Therese Nilsson - 6 januari 2011 11:49

Jag är ju otroligt duktig me bloggandet just nu...lr inte då:) Men de finns lixom ingen tid!! Saga låter inte sin mamma sitta vid datan om dagarna   Igår testade vi badhuset för första gången, fick ju åka till iggesund då det inte finns nån varm bassäng i Delsbo.. Det gick jättebra! mycke bättre än ja trott så de kommer vi göra fler gånger:) och Moa tyckte det var roligare på badhuset där oxå, fanns ju både trampolin, en liten rutschkana och bubbelpool   I Delsbo finns de ju ingenting...en bassäng bara...trööök!

På vägen hem tänkte ja gena och åka in djupdalsvägen (en liten grusväg för er som inte vet) och får möte me en lastbil! Visste ju att ja åkt förbi en mötesplats för en liten stund sen å backar....ska tilläggas att ja inte såg nå bakåt då ja hade en barnvagn i vägen å såg väl sådär i backspeglarna då de va mörkt å backlysena skapligt täckta me snö...å precis där ja tänkt stanna svänger ja för mycke och rakt upp i snödrivan backar ja   Men lastbilen kom förbi iaf och så va de två bilar bakom....men Petter som körde lastbilen anade nog att ja satt fast för han stannade.. Dom försökte knuffa men då bilen är bakhjulsdriven och det var bara is under dom så kom ja inte en centimeter:( Så Petter satte fast mig i lastbilen å drog bakåt:) Tur att de finns snälla lastbilschaffisar och lite roligt hade han nog åt mig oxå   Så hem kom ja trots stressade förare som tyckte vi skulle skynda oss då han kom å hade bråttom...hoppas han själv kör fast nån dag!! surgubbe!!

 

Nä, nu ska ja sätta på en tvätt då Saga lagt av två kaskadspyor på mig idag...å tvätt fanns de innan å  

 

Hej hej!  

 


 
 
jessica

jessica

6 januari 2011 13:10

du har fullt upp du lilla vännen , men mysigt med en liten bebis va ??????
Hoppas ni hafe en trevlig jul och nyår
kram kram Jessica

http://jenkapersson.blogg.se

 
Tessan

Tessan

6 januari 2011 13:11

Ja, det är fullt upp men mysigt:)<3 Hade de jättelugnt å mysigt i jul å nyår hoppas ni haft desamma!!:)
Kram kram

http://tessan79.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 6 april 2013 19:17

          Hej alla läsare! Jag har inte skrivit på ett tag! Inatt sov jag hos farmor. Inatt sover jag hemma. Jag trode att det var vår, men tydligen inte! Det snöar ju nu, TRÅÅÅÅK!!!!!! på måndag börjar jag i skolan igen:( änktar efter kompisarna m...

Av Therese Nilsson - 26 oktober 2012 17:42

Nu är det höst lov jippi :) just nu sitter jag i bilen å är på väg till moster. Jag ska sova där inatt:) Imoron kommer pappa och hämtar mej där. Ska bli skönt att komma ner till Dalarna:) hoppas snön kommer snart! / Moa...

Aj!

Av Therese Nilsson - 5 oktober 2012 16:30

Hejsan! Jag har väldigt tråkigt , p.g.a att jag har fott en spik i foten:(. Jag ska försöka rida ikväll:/ Men det kommer bli svårt för att jag knappt kan gå. Hoppas jag blir bättre, så jag kan gå. Ha en fortsatt bra dag alla! / Moa...

Av Therese Nilsson - 2 oktober 2012 17:01

Efter skolan hade jag utveklins samtal, sen skulle vi hämta saga på dagis och sedan hem . Då jag åt något sedan vidare till tandläkaren. Pusst. Okså ska mamma ha me&i party. Men nu läre jag gå ut och mocka ha det bra! / Moa...

Av Therese Nilsson - 15 september 2012 08:21

Vi har börjat i skolan, jag började i fyran. Vi har en ny fröken som heter ana. Igår efter skolan följde jag med Marta hem, vi hållde på med hennes hästar och hundvalpar, dom va så söt!! Ha en bra dag alla! :) / moa...

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards