Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

tisdag 25/1 :)

Av Therese Nilsson - 25 januari 2011 12:32

guuu va veckorna bara springer fram! Nu är Saga redan 11 veckor!:) snart är hon väl 14 å ber mig hålla käften..hehe Igår började vi iaf på babysim, de va jättemysigt:) Saga gillade de ända tills hon skulle ligga på rygg och sen va de kört så då va de bara å kliva upp:) Men de e bara å träna på de...sista gången om 8 veckor så ligger hon säkert där på rygg:)

 

På torsdag fyller Moa 9 år! Fatta! 9 år! va säger de om mig då...ja kan ju inte låssas att ja e 20 längre..hehe Tyckte ju nyss att Moa va lika liten som Saga e nu ju.. dom växer upp alldeles för fort, tycker inte man hinner me å ta tillvara på tiden..

Ikväll ska jag och Moa på ridskolan på info om distansritts satsning:) Spännande:) Kanske blir Sagas premiär på ridskolan om inte hon får stanna hemma, har inte bestämt mig än.. På ett vis vill jag ju göra nå själv med Moa men samtidigt så kan de bli några timmar å då sprängs mina tuttar  

 

näe...ja har egentligen inge vettigt å skriva! försöker bara dryga ut tiden lite innan ja ska ta itu me alla måsten:)

  mina döttrar  

 

 

lilla charmtrollet:)

 

.............................................

 

 

    

 
 
Ingen bild

Jennie

29 januari 2011 08:45

Ja tiden me dom små går alldeles för fort!!! Såhär fort tyckte man inte månaderna/åren gick innan man fick barn :)
Supersöta är dom dina döttrar!!! :)
Grattis till Moa som fyllt år oxå...Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 6 april 2013 19:17

          Hej alla läsare! Jag har inte skrivit på ett tag! Inatt sov jag hos farmor. Inatt sover jag hemma. Jag trode att det var vår, men tydligen inte! Det snöar ju nu, TRÅÅÅÅK!!!!!! på måndag börjar jag i skolan igen:( änktar efter kompisarna m...

Av Therese Nilsson - 26 oktober 2012 17:42

Nu är det höst lov jippi :) just nu sitter jag i bilen å är på väg till moster. Jag ska sova där inatt:) Imoron kommer pappa och hämtar mej där. Ska bli skönt att komma ner till Dalarna:) hoppas snön kommer snart! / Moa...

Aj!

Av Therese Nilsson - 5 oktober 2012 16:30

Hejsan! Jag har väldigt tråkigt , p.g.a att jag har fott en spik i foten:(. Jag ska försöka rida ikväll:/ Men det kommer bli svårt för att jag knappt kan gå. Hoppas jag blir bättre, så jag kan gå. Ha en fortsatt bra dag alla! / Moa...

Av Therese Nilsson - 2 oktober 2012 17:01

Efter skolan hade jag utveklins samtal, sen skulle vi hämta saga på dagis och sedan hem . Då jag åt något sedan vidare till tandläkaren. Pusst. Okså ska mamma ha me&i party. Men nu läre jag gå ut och mocka ha det bra! / Moa...

Av Therese Nilsson - 15 september 2012 08:21

Vi har börjat i skolan, jag började i fyran. Vi har en ny fröken som heter ana. Igår efter skolan följde jag med Marta hem, vi hållde på med hennes hästar och hundvalpar, dom va så söt!! Ha en bra dag alla! :) / moa...

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards