Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Men Fy!!

Av Therese Nilsson - 15 februari 2011 09:23

va skulle den här kylan komma tillbaka för?!?

Alldeles såhär lagom till man hade kommit igång me prommisarna om dagarna...nu tycker ja de e för kallt för å ta ut Saga.. Usch, blir sååå less! Men de e klart, va ju lixom vårväder i januari så då läre de väl bli vinter nu.. Tycker dagarna blir så himla långa å tråkiga när man inte kan gå ut å gå å få frisk luft..aja de e bara å stå ut..de kunde ju vart värre å, att ja skulle ha kallt inne å:)

Igår va de ju alla   dag.. Hade planerat att åka ner å handla nåt till Jonas å köpa nån goan mat men de försvann tydligen ur huvet på mig när Jonas frågade om han kunde ta min bil! Kom lixom på de liiiite för sent! Så ja va strandsatt i bobygda hela dan:( å fast ja vet att de inte spelar nån roll för Jonas om han får nå lr inte så fick ja så himla dåligt samvete för att ja inte gjort nå speciellt.. Så när Moa kom hem så bakade vi en kladd/kola kaka me chokladhjärtan på:) Och Moa hade gjort fina hjärtan till hela familjen   Till henne hade ja ju iaf hunnit köpt en film som hon så gärna ville ha:)

Eftersom jag har världens oromantiske sambo så förväntade ja ju mig inget av honom när han kom hem men han hade varit å köpt jättesäta nallar till oss alla tre:) goplutten min  

Så de blev ju en mysig dag trots allt;)

 

Idag är jag oxå utan bil då Jonas går en utbildning i sundsvall och min bil e ju lite skönare å åka långt i;) de blir långa dagar själv då han åker vid 6 och kommer hem vid 18.30-19...suck

 

Läre ta å pylsa på mig å gå ut å skotta undan lite snö så mammorna har nånstans å ställa bilarna imorn:)

 

Näe, ge mig sommar å cruising nu!!!

 

 

........................  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 6 april 2013 19:17

          Hej alla läsare! Jag har inte skrivit på ett tag! Inatt sov jag hos farmor. Inatt sover jag hemma. Jag trode att det var vår, men tydligen inte! Det snöar ju nu, TRÅÅÅÅK!!!!!! på måndag börjar jag i skolan igen:( änktar efter kompisarna m...

Av Therese Nilsson - 26 oktober 2012 17:42

Nu är det höst lov jippi :) just nu sitter jag i bilen å är på väg till moster. Jag ska sova där inatt:) Imoron kommer pappa och hämtar mej där. Ska bli skönt att komma ner till Dalarna:) hoppas snön kommer snart! / Moa...

Aj!

Av Therese Nilsson - 5 oktober 2012 16:30

Hejsan! Jag har väldigt tråkigt , p.g.a att jag har fott en spik i foten:(. Jag ska försöka rida ikväll:/ Men det kommer bli svårt för att jag knappt kan gå. Hoppas jag blir bättre, så jag kan gå. Ha en fortsatt bra dag alla! / Moa...

Av Therese Nilsson - 2 oktober 2012 17:01

Efter skolan hade jag utveklins samtal, sen skulle vi hämta saga på dagis och sedan hem . Då jag åt något sedan vidare till tandläkaren. Pusst. Okså ska mamma ha me&i party. Men nu läre jag gå ut och mocka ha det bra! / Moa...

Av Therese Nilsson - 15 september 2012 08:21

Vi har börjat i skolan, jag började i fyran. Vi har en ny fröken som heter ana. Igår efter skolan följde jag med Marta hem, vi hållde på med hennes hästar och hundvalpar, dom va så söt!! Ha en bra dag alla! :) / moa...

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards