Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Therese Nilsson - 26 juli 2012 08:31

Jo men dagarna lixom flyger fram! Ja hinner ju int me:p
I söndags flyttade jag upp pållarna till Jonas föräldrar i bobygda. Vi åker ju bort på lördag å blir borta en vecka å där har ja hästvakt:) å så är de ju så mysiga ridvägar där så de gör ju inget att jag fått suttit å åkt dit hela veckan, men mycke åkande har de blivit:) önskar ja kunde hitta såna toppenridvägar här hemma å!:/
Min stackars Izagia har jätteont i sin hov å jag känner mig så himla maktlös när inget ja gör verkar hjälpa:( Det känns som om ja sviker henne med att åka bort en vecka å inte är hemma å tvättar å smörjer såren:( fy:( har lixom ingen som kan göra det åt mig heller.. Ska iaf åka upp ikväll å rida Nisse å se om Izzan orkar ta en liten prommis lr om hon har för ont...

Idag står de plock, städ å tvätt på agendan! Ska försöka packa lite å.. Inte bara å packa för å va borta en vecka me två småttingar e:p Moa har redan allt med sig hon då vi plockar upp henne hos hennes pappa:) ja just de, vi ska ner till classic car week i Rättvik ifall nån inte visste det:) men i år har vi hyrt stuga på Leksands camping, kände inte för å bo i husvagn me töserna:p
Nämen, de här går ju inte! Dags å hänga första tvätten för idag;)

Tjing!!

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards