Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

Jo, jag vet!

Av Therese Nilsson - 5 oktober 2010 14:17

jag är ganska dålig på bloggandet...men men

Tycker väl lixom inte att de händer så mycket här, känns som man bara går å väntar på bebben:) har gått 35 veckor nu så de e ju inte så långt kvar:) börjar oroa mig lite faktiskt....

 

Igår va ja me Moa till frissan för lite uppiffning:) hade även bokat tid för håltagning i öronen. Det är nåt Moa velat sen hon var fem men aldrig vågat så ja trodde inte de skulle gå den här gången heller men tji fick ja! Hon klarade de!! visst kom de några tårar efteråt men hon va så duktig...ni kan tro att nån somnade med ett leende på läpparna  

 

Nyfrissad:)

 

   

Rosa örhängen såklart:)

 

Nu ska jag äta lite nyponsoppa å glass i väntan på sambon:) När han kommer hem ska vi åka ner på "föräldrautbildning" för blivande föräldrar i delsbo men de va ju bara ett par förutom oss som hade anmält sig så ja hoppas ju att de e nå fler som kommer:)

Men Delsbo e ju inte så stort så de kanske man inte ska vänta sig..hehe  

 

 

..............

 

 

  

 
 
jessica

jessica

5 oktober 2010 19:03

oj oj vad tjejen växer och blir stor , hon längtar väll nu efter sitt syskon kan jag tro

http://jenkapersson.blogg.se

 
Tessan

Tessan

5 oktober 2010 19:25

ja hon gör ju de, tiden går alldeles för fort! Ja, syskonet skulle helst fått varit här nyss:)

http://www.tessan79.bloggplatsen.se

 
Erica

Erica

6 oktober 2010 18:18

Gissa om det var en liten fröken som vart avis när hon såg bilden på örat;)
Så nu är det bara för Tobbe att ta med henne & göra hål med, han som lovat:P

http://sweptaway.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 6 april 2013 19:17

          Hej alla läsare! Jag har inte skrivit på ett tag! Inatt sov jag hos farmor. Inatt sover jag hemma. Jag trode att det var vår, men tydligen inte! Det snöar ju nu, TRÅÅÅÅK!!!!!! på måndag börjar jag i skolan igen:( änktar efter kompisarna m...

Av Therese Nilsson - 26 oktober 2012 17:42

Nu är det höst lov jippi :) just nu sitter jag i bilen å är på väg till moster. Jag ska sova där inatt:) Imoron kommer pappa och hämtar mej där. Ska bli skönt att komma ner till Dalarna:) hoppas snön kommer snart! / Moa...

Aj!

Av Therese Nilsson - 5 oktober 2012 16:30

Hejsan! Jag har väldigt tråkigt , p.g.a att jag har fott en spik i foten:(. Jag ska försöka rida ikväll:/ Men det kommer bli svårt för att jag knappt kan gå. Hoppas jag blir bättre, så jag kan gå. Ha en fortsatt bra dag alla! / Moa...

Av Therese Nilsson - 2 oktober 2012 17:01

Efter skolan hade jag utveklins samtal, sen skulle vi hämta saga på dagis och sedan hem . Då jag åt något sedan vidare till tandläkaren. Pusst. Okså ska mamma ha me&i party. Men nu läre jag gå ut och mocka ha det bra! / Moa...

Av Therese Nilsson - 15 september 2012 08:21

Vi har börjat i skolan, jag började i fyran. Vi har en ny fröken som heter ana. Igår efter skolan följde jag med Marta hem, vi hållde på med hennes hästar och hundvalpar, dom va så söt!! Ha en bra dag alla! :) / moa...

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards