Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Therese Nilsson - 16 juni 2010 12:06

Jahapp, då har halva veckan gått då och det är bara två dar kvar tills min lillskrutta kommer hem:) Hon har varit hos sin pappa sen i torsdags och det ska erkännas att det är grymt tomt hemma när hon inte är här...

Fast vi bråkar och tjafsar mycket så är hon ju ändå min ögonsten och vi gör mycke kul tillsammans och det känns skönt att ha henne omkring sig  

Sambon jobbar ju dag den här veckan så guuu va tråkigt ja har de..hehe närå, de e inge synd om mig för jag har egentligen miljoner saker å göra men vet inte vart ja ska börja å då blire oftast att ja inte gör nå alls..ja vet, ja e lat   Är nästan klar i Moas rum me all röjning nu iaf, de är möbler och sånt som ska flyttas mellan rummen och det får Jonas hjälpa till me..är ju inte så himla stark ja e  

 

Blev så himla sugen på nybakta frallor så jag blev tvungen att slänga ihop en deg å mitt i alla "måsten" jag höll på  me, den jäser nu så då passade ja på å sätta mig här:)

Nä, ska försöka lura ut latmasken nu så jag får nå gjort för ikväll kallar jobbet, där ja förresten trivs jättebra! Ett litet gruppboende för utv.störda med fyra boenden:) så där lagom mycke å göra i snudd på för lite men då får man mer tid till de boende... En enorm kontrast mot äldre omsorgen måste jag säga, det tar lite tid att ställa om sig...

 

Puss å kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards