Alla inlägg den 7 april 2011

Av Therese Nilsson - 7 april 2011 10:53

Både jag och Jonas vill ha fler barn, vi vill ha fler innan de blir fööör många år emellan Saga å nästa...9 år som de e mellan Moa å Saga är lite för mycket! Men nu är de så att Saga håller på att bränna sina broar till att få ett småsyskon!! Jag vill sova!! näe..mer barn vill ja inte ha om ja inte får sova snart...då räcker de me dom ja har!:) De spelar ingen roll vad ja gör så sover hon oroligt på nätterna å vill äta/tutta...å nu e ja trött  

äsch...skämtåsido...visst ska vi ha fler, OM vi får den gåvan igen då utan massa missfall vill säga... Barn skaffar man inte dom får man sa min svärfar när vi fick vårt första missfall...så sant så  

 

är bara så trött på å va trött å inte sova så ja behövde klaga lite...

 

Gick till skolan igår å hade samtal me Moa å hennes fröken sen gick ja å Moa hem, lr hon cyklade..å då hittade vi årets första tussilago

 

vågar man tro på att de börjar bli vår nu:) ?!

 

Nu ska ja äta lite lunch sen blire till å åka ner på bvc me lillan för vägning å mätning:)

 

Ha de bra!!

 

 

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards