Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Sommar?!

Av Therese Nilsson - 23 juni 2010 11:56

Ska det här föreställa sommar? lr jo iofs..de e väl kanske en typisk svensk sommar... När en annan va liten så badade man ju alltid efter skolavslutningen och sen gjorde man ju inte nå annat på hela sommarn heller.. man var väl inte lika kräsen då heller men vad jag kommer ihåg så var det ju varmt hela tiden och man gick klädd i sommarkläder..

Tycker synd om barnen som har sommarlov och inte kan tillbringa dagarna på stranden..näe, nu håller vi tummarna för att det blir bättre!!

Moa har ju dagridläger den här veckan och det har ju iaf inte regnat på dom än så länge.. Idag ska dom rida och bada med hästarna...brrrr säger ja bara   men för dom är det ju en upplevelse att få prova på å rida ut i vattnet me hästen   Moa tycker att det är jättekul på lägret iaf! längtar dit hela tiden:) Hon sov hos en kompis inatt och dom vaknade tydligen vid 5 och gnäggade och hoppade och bara längtade tills dom skulle iväg så jag kan ju tänka mig att jag har en trött tjej på eftermiddan   imorron avslutas lägret med en liten tävling, ska bli jättekul att de vad hon lärt sig:)

 

Nu ska jag ta itu med städningen, hela övervåningen har hamnat på efterslänten me de så nu ska de bytas sängkläder, gardiner, dammas, dammsugas och Moas kläder ska ner i hennes nya rum så de är nog bäst jag sätter fart om jag ska hinna innan skruttan ska hämtas! jag tog ju en liiiiite för lång sovmorron idag men det behövdes nog:)

 

...............................

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Nilsson - 6 april 2013 19:17

          Hej alla läsare! Jag har inte skrivit på ett tag! Inatt sov jag hos farmor. Inatt sover jag hemma. Jag trode att det var vår, men tydligen inte! Det snöar ju nu, TRÅÅÅÅK!!!!!! på måndag börjar jag i skolan igen:( änktar efter kompisarna m...

Av Therese Nilsson - 26 oktober 2012 17:42

Nu är det höst lov jippi :) just nu sitter jag i bilen å är på väg till moster. Jag ska sova där inatt:) Imoron kommer pappa och hämtar mej där. Ska bli skönt att komma ner till Dalarna:) hoppas snön kommer snart! / Moa...

Aj!

Av Therese Nilsson - 5 oktober 2012 16:30

Hejsan! Jag har väldigt tråkigt , p.g.a att jag har fott en spik i foten:(. Jag ska försöka rida ikväll:/ Men det kommer bli svårt för att jag knappt kan gå. Hoppas jag blir bättre, så jag kan gå. Ha en fortsatt bra dag alla! / Moa...

Av Therese Nilsson - 2 oktober 2012 17:01

Efter skolan hade jag utveklins samtal, sen skulle vi hämta saga på dagis och sedan hem . Då jag åt något sedan vidare till tandläkaren. Pusst. Okså ska mamma ha me&i party. Men nu läre jag gå ut och mocka ha det bra! / Moa...

Av Therese Nilsson - 15 september 2012 08:21

Vi har börjat i skolan, jag började i fyran. Vi har en ny fröken som heter ana. Igår efter skolan följde jag med Marta hem, vi hållde på med hennes hästar och hundvalpar, dom va så söt!! Ha en bra dag alla! :) / moa...

Presentation


Jag är en glad å öppen tjej som skriver om livet som mammaledig småbarnsförälder:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards